Հովհաննես Սմոյան, Գյումրի

Մարմարե Արծվի Մրցանակակիր (Գարուն 2020)

Հարցը
Հերմինե Սարիբեկյան, գ. Մխչյան 

 Տնտեսագետ, Ոսկե Արծվի Մրցանակակիր (Ձմեռ 2019)

Հարցը

Լեւոն Սահակյան, Երեւան 

Փաստաբան, Մարմարե Արծվի մրցանակակիր (Աշուն 2019)

Այս լուսանկարն արվել է նախորդ դարի 50-ական թվականներին: Տարիներ անց Խորհրդային Հայաստանի պարբերականներից մեկում տպագրված հոդվածում նշվում է, որ երբ այս տղամարդը դիրք է ընդու

նում ֆոտոխցիկի առջև, լուսանկարիչն առաջարկում է նրան լուսանկարվել նման
դիրքով:


 

Հարց

Ո՞վ է լուսանկարում պատկերված տղամարդը: 

Պատասխան
Երբ տղամարդը դիրք է ընդունում ֆոտոխցիկի առջև, լուսանկարիչն առաջարկում է առաջ պարզել այն մատը, որով սեղմել էր ատրճանակի ձգանը՝ Թալեաթ փաշային գնդակահարելիս։ 

Այդ մարդը Սողոմոն Թեհլերյանն է:

Միսակ Մարկոսյան, Երևան 

Ոստիկանության փոխգնդապետ, Մարմարե Արծվի մրցանակակիր (Գարուն 2019) 

Այրվածք դեմքի շրջանում,
ոտքի վրա կանգնելու անկարողություն,
տարիքին անհամապատասխան զգացողություն,
ակտիվ արցունք արտադրություն,
թեթևության զգացողություն: 

Հարց
Ո՞վ է բարձրաձայնել իր մոտ այս բոլոր նշանների արտահայտման մասին, և երբ էին ի հայտ գալիս այդ նշանները: 

Պատասխան
Հայաստան ասելիս այտերս այրվում են,
Հայաստան ասելիս ծնկներս ծալվում են,
Հայաստան ասելիս հասակս ծաղկում է,
Հայաստան ասելիս աչքերս լցվում են,
Հայաստան ասելիս թևերս բացվում են..

Այդ ամենի մասին իր բանաստեղծության մեջ բարձրաձայնել է Համո Սահյանը, իսկ այդ նշաններն իր մոտ ի հայտ էին գալիս Հայաստան ասելիս:

Աննա Օհանյան, Երևան

Քաղաքագետ, Մարմարե Արծվի Մրցանակակիր (Աշուն 2018 թ.) 

Կարդալ հարցը՝ այստեղ:
 Համբարձում Արզանյան, Բերձոր 

Ուսուցիչ, Մարմարե Արծվի Մրցանակակիր (Ամառ 2018 թ.)

Հարցը
Մարգարիտա Եսոյան, Երևան

Լեզվաբան, Մարմարե Արծվի Մրցանակակիր (Գարուն 2018 թ.)

Հարցը
Լուսինե Ալեքսանյան, Երևան 

Տնտեսագետ, Մարմարե Արծվի մրցանակակիր (Գարուն 2017թ) 

Հարցը


Ասյա Աղեկյան, Երևան
Քիմիական գիտությունների թեկնածու 
Մարմարե Արծվի մրցանակակիր (Աշուն 2016թ.) 

Ընթերցել հարցը:
Մհեր Նաղդալյան, Գետիկ 
Մարմարե Արծվի մրցանակակիր (Գարուն 2015թ.)

Շինարարական ընկերության 
այս գովազդում մի խորհուրդ կա. «... երեխաների համար բնակարան գնեք:» Սա նախորդում է կարճ ու հստակ մի հարցի, որը մենք թաքցրել ենք: 

Ուշադրություն, հարցը
Ինչպե՞ս է հնչում գովազդն ամբողջությամբ: 

Ուշադրություն, ճիշտ պատասխանը 
Ընտանիքի շարունակության գրավականը երեխաներն են, ովքեր մեծանալուց հետո ունենում են իրենց երեխաները: Շինարարական ընկերության գովազդը սկսվում է հարցով՝ «Ուզու՞մ եք թոռներ ունենալ, երեխաների համար բնակարան գնեք »: