Պատասխան
Հայաստան ասելիս այտերս այրվում են,
Հայաստան ասելիս ծնկներս ծալվում են,
Հայաստան ասելիս հասակս ծաղկում է,
Հայաստան ասելիս աչքերս լցվում են,
Հայաստան ասելիս թևերս բացվում են..
Այդ ամենի մասին իր բանաստեղծության մեջ բարձրաձայնել է Համո Սահյանը, իսկ այդ նշաններն իր մոտ ի հայտ էին գալիս Հայաստան ասելիս:
Պատասխան
Դա նման է Մեդուզա Գորգոնային: Ով մեկ անգամ նայի նրա դեմքին, այլևս չի կարողանա աչքերը հեռացնել, քանի որ կմնա հմայված և գերված: Ով երբևէ զգացել է դրա արբեցնող հաճույքը, այլևս ունակ չէ հրաժարվել դրանից:
Ստեֆան Ցվեյգն այսպես է արտահայտվել իշխանության մասին:
Մեկնաբանություն՝ Հոգևոր երգ, այլ կերպ ասած՝ խոսքերի շարք, որը մարդու խոսքը հասցնում է երկինք՝ Աստծուն:
Մի օր առավոտյան նրանցից մեկն ասաց իր ամուսնուն. «Եթե այսօր, մինչև կեսօր, դու գաս դաշտ, ճանաչես ինձ ընկերուհիներիս միջից և քաղես, ես ընդմիշտ կվերածվեմ մարդու»:
Ամուսինը հենց այդպես էլ վարվեց:
Հարց
Ինչպե՞ս ամուսնուն հաջողվեց տարբերել իր կնոջը երեք բացառապես միանման ծաղիկներից:
Պատասխան
Ամուսնուն հաջողվեց ճանաչել իր կնոջը, քանի որ վերջինս գիշերն անցկացրել էր տանը, և միայն այդ ծաղկի վրա չկար վաղորդյան ցող:
Խաղ 2 | Անի Խեչոյան, ծրագրավորող Երևանից
Ամերիկացի ձեռնարկատեր Ռոբերտ Կիյոսակին գրում է. «Հարստության և կարողության միջև տարբերություն կա՝ հարուստը շատ փող ունի, իսկ ունևորը չի անհանգստանում դրա մասին: Հարստությունը չափվում է փողով»:
Հարց
Ըստ Կիյոսակիի՝ ինչո՞վ է չափվում կարողությունը:
Պատասխան
Ըստ Ռոբերտ Կիոսակիի՝ կարողությունը չափվում է ժամանակով: Կարողությունը ժամանակն է, որի ընթացքում մարդը կարող է ապրել իր խնայողություններով կամ եկամտի աղբյուրով՝ առանց սեփական կենսամակարդակը պակասեցնելու:
Կենդանաբանները պնդում են, որ առյուծներն ամենածույլ գիշատիչներն են:
Չլինելով քաղցած կամ ծարավ՝ նրանք երբեք որսի դուրս չեն գալիս:
Կա միայն երկու պատճառ, որոնք կարող են ստիպել կուշտ առյուծին տեղից շարժվել:
Առաջին պատճառը՝ վտանգն է:
Հարց
Իսկ ո՞րն է երկրորդ պատճառը:
Պատասխան
Կա միայն երկու պատճառ, որոնք կարող են ստիպել կուշտ առյուծին տեղից շարժվել:
Առաջին պատճառը՝ վտանգն է:
Իսկ երկրորդը՝ կիզիչ արևը:
Պատասխան
Աուդիի օղակները լատիներեն Օ տառն են հիշեցնում, այնպես չէ՞:
Ի պատասխան BMW ընկերության գովազդային պաստառի՝ Audi ընկերությունը տեղադրել է ցուցանակ հետևյալ խոսքերով. «Մենք չենք դավաճանում այն բրենդին, որը հաղթում է»:
Իսկ այդ գրության վերևում – օղակների երկու կողմից ավելացնելով լատիներեն L տառը, - Աուդի ընկերությունը պատկերել է՝ LOOOOL: LOL ինտերնետ-մեմը՝ որն անգլերեն laughing out loud – բարձրաձայն ծիծաղ արտահայտության հապավումն է: